EN NY FØLGESVEND: NØGLERINGE

Jeg har i snart 6 år haft den samme nøglering, og efter at den har fulgt mig i tykt og tyndt på min vej, er den blevet lidt medtaget. Derfor er det på tide med en ny, og den må gerne være lidt anderledes (eller i det mindste pæn), når man nu skal se på den flere gange dagligt. Jeg har været inde på etsy.com, som boomer med nøgleringe i alle mulige former og farver. Der er mulighed for at få nogle med indgraveringer, hvilket gør dem til en oplagt gaveidé. For hvem vil ikke gerne have en daglig reminder om at nogen holder af én? :)

Her er nogle af dem der fangede min opmærksomhed, og nederst i indlægget er der links. Flere af dem kan i øvrigt fås i flere farver og andre budskaber.

nøglering1.jpgnøglering2.jpgnøglering3.jpg

Duske(?) i 3 farver til 90 kr. plus porto her.
Nøgleholder i læder til 116 kr. plus porto her.
Cupcake til 84 kr. plus porto her.
Lyserød læderdusk med guld til 96 kr. plus porto her.
Keep calm nøglering til 73 kr. plus porto her.
Sløjfe i læder til 96 kr. plus porto her.
Nøgleringe i læder i mange farver til 29 kr. plus porto her.
Personlige nøgleringe i brunt læder til 140 kr. plus porto her.
Kobbernøglering formet som et guitarplektre med sødt ordspil til 130 kr. plus porto her.

 

Lige nu hælder jeg mest til de der duske på øverste billede eller den med sløjfen, men jeg overvejer at give min kæreste én i læder med en sød besked på, næste gang hans går i stykker. :)

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

