MADPLAN

Som tidligere nævnt skyldes fraværet af bloggen mit studie, som jeg er ved at sætte et sidste punktum for. Dejligt, men også super skræmmende at opgive sin status som studerende med alt hvad det indebærer. Men nok om den snak. Jeg tænkte at det var lang tid siden, at jeg har delt en madplan her på bloggen, hvilket ikke skyldes at jeg ikke bruger madplaner længere, for det gør jeg. Jeg synes især det er en hjælp i en tid, hvor man har en masse andet der fylder i ens tanker. Så er det rart med lidt struktur på aftensmaden og indkøbene.

I denne uge ser madplanen således ud:

Mandag: Biksemad (med rester fra den glaserede skinke vi fik i weekenden)

Tirsdag: Chicken tortilla soup med bønner og friske majs

Onsdag: Rester fra tirsdag

Torsdag: Ravioli med en simpel tomatsauce og parmesanost (træningsaften, så det kræver let mad og lidt ekstra kulhydrater)

Fredag: Pariserbøf (Jeg har ikke spist sådan én med peberrod, kapers og hele pivtøjet i lang tid)

Lørdag: Peanutbutter chicken med ris og grøntsagsstænger ved siden af

Søndag: Endnu uvis, men eventuelt rester fra lørdag, eller også laver vi noget med de tykstegsbøffer, som p.t. ligger og frister inde i fryseren

Alle retterne er nogle jeg kan lave på under en halv time, og de kræver ikke det helt store indkøb, da jeg allerede har mange af tingene på lager. Det er væsentlige faktorer når man ikke har det store overskud til at handle ind og lave kompliceret mad. :)

I aften regner jeg med at vi tager ind til Halloween Tivoli. Det er nok mit yndlingstema i Tivoli, da jeg er vild med alle de smukke orange farver fra græskar og planter, og så er det også lidt (u)hyggeligt derinde. Håber at i også nyder efteråret og de eventuelle feriedage, som nogle af de heldige har i denne tid. :)

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

