DRØMMER OM…

En espressomaskine! Og jeg har allerede fået øje på én, som ville passe helt perfekt ind i mit køkken. Det største problem er vist bare at vælge farven på dyret – og så finde en løsning på finansieringen, men det er vel blot en detalje? ;)

PicMonkey Collage.jpgDen kan bl.a. købes lige her, og findes i hele 9 farver, herunder én i stål. Så imens jeg drikker halvsløj kaffe fra mit termokrus på læsesalen, så drømmer jeg lidt om dagen hvor jeg kan smutte ud i køkkenet og brygge mig en ordentlig latté med lækkert mælkeskum og et dobbelt shot espresso! Indtil videre er jeg mest hooked på den røde, selvom jeg normalt ikke er til den farve. Men til sådan en lille italiener hører det sig næsten til at vælge den i Ferrari-farven. Maskinen hedder forresten Ascaso Dream. Og ja, jeg drømmer fortsat lidt videre. :)

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

