FØDSELSDAGSGAVERNE OG ET SNAPSHOT AF KRONPRINSEN

I fredags havde jeg som tidligere omtalt fødselsdag, hvilket blev fejret med en masse kage, rødvin, pizza, gaver og hygge – lige efter bogen! :) Jeg synes altid at det er meget sjovt at se andres fødselsdagsgaver/julegaver, så tænkte at jeg lige vil dele mine gaver med jer.

Lad os lægge ud med dem jeg fik af min kæreste:gaver2.jpg

En buket med nogle af mine yndlingsblomster, herunder hortensia, roser og gerbera – den er så smuk! Derudover fik jeg et lækkert pulsur med indbygget gps og kalorieberegner, så jeg kan holde styr på mine løbeture (som der snart skal komme lidt flere af, ahem…). Som en lille joke fik jeg også to stegepander, som vi manglede og som Henrik havde drillet mig med at give mig i fødselsdagsgave – han var endda så ond at dette var den første gave jeg fik, og han havde gemt de andre, så jeg troede i et kort øjeblik at det var de eneste gaver fra ham. Godt for ham at det ikke var tilfældet! ;) De er forresten fra Kunst og Køkkentøj, og bliver brugt af professionelle kokke og manden i butikken anbefalede dem, da det også var dem han selv brugte. Den ene er med slip-let belægning og den anden er i stål, og altså uden belægning.

gaver3.jpg

Af min familie fik jeg bl.a. to bløde t-shirts fra Magasin, og et par natbukser fra samme sted med små stjerner. Derudover fik jeg også shortsudgaven af natbukserne – de er virkelig fine og jeg elsker mønsteret og det fine bindebånd. Jeg fik desuden en dørmåtte, den til højre, som jeg postede på min Instagram (@loquaciouslily). Den står nemlig ret meget i kontrast til naboens (og får os nok lidt til at fremstå som nogle lallende jubelidioter her i storbyen, ahemm…) Måtten fik jeg af min svigerforældre, som også gav mig nedenstående 8 vinglas fra Spiegelau (de hedder Authentis, Bordeaux).

gaver1.jpgMin familie gav mig desuden 12 små glas fra Iittala i tre forskellige farver (havblå, isblå og vandgrøn). Jeg ville dog også gerne have nogle i den store størrelse, så jeg gik ned og byttede dem til 8 store og 8 små glas i samme farvekombination. Jeg synes at de ser rigtig festlige ud på bordet, og de passer perfekt til mine nye lysestager fra samme mærke. Forresten havde Inspiration -25% studierabat på alle glas, så jeg skulle ikke betale ret meget ekstra på trods af at jeg købte både flere og større glas, end dem jeg byttede. Til sidst fik jeg nogle fade fra Menu, som kan stables, hvilket er perfekt hvis man lige har lidt rester der skal lunes i ovnen. Udover de viste gaver fik jeg også lækker Summerbird chokolade, flere blomster og lidt kanel. :)

Jeg er super glad for mine gaver, og føler mig meget forkælet!

Forresten var jeg ude og se Ironman i København i søndags, hvor kronprinsen også deltog.

20130818_173733Fik lige tiltusket mig et billede af ham, da han krydsede forsyningsstandene, hvor jeg også selv stod for at give en af vores venner, som deltog i løbet, nogle forsyninger undervejs. Det er altså nogle seje gutter og kvinder, som gennemfører sådan en Ironman! Jeg så desuden Rolf Sørensen, som var meget presset pga. en fibersprængning i benet, men han gennemførte dog med en fin tid, og jeg så (mega solbrune!) Dennis Knudsen, som virkelig har ændret udseende efter at han er begyndt at træne. Han gjorde det desuden også rigtig godt! :)

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing, Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til FØDSELSDAGSGAVERNE OG ET SNAPSHOT AF KRONPRINSEN

  1. A + K = ♥ siger:

    Tillykke, sikke mange lækre gaver (:

    – Anne

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

