FØDSELSDAGSØNSKER

Om ca. 14 dage fylder jeg år, og jeg er så heldig at der er flere som har bedt om en ønskeseddel. Jeg synes altid at det er en udfordring at finde på noget, men i år har jeg været god til at notere hver gang der er noget jeg har manglet, så det har været noget nemmere at finde på ønsker denne gang.

ønsker.jpg

Jeg havde overvejet at ønske mig flere bøger, men jeg har allerede fire skønlitterære bøger, som jeg endnu ikke har fået læst, og min reol er ved at briste af kogebøger, så jeg må hellere holde lidt igen på den front. Jeg har dog i lang tid fablet om glas, og nu har jeg endelig fundet dem det skal være. Glasset nederst til højre drak jeg af på Dalle Valle (En Københavnsk café) og de var rigtig gode at drikke af, og når de er gode nok til professionelt brug, så kan de nok også klare at blive håndteret i mit køkken. De to andre glas har en meget høj styrke, så de ikke tager skade af at blive væltet. Ekspedienten i Inspiration stod decideret og knaldede glasset mod et bord for at illustrere det! Den sorte sæbedispenser synes jeg er ret fiks, og noget pænere end den flaske Vel, som p.t. står ved køkkenvasken, og hvad angår den hvide sæbedispenser, så har jeg allerede den matchende lotiondispenser, så den håber jeg at jeg får. Tallerkenerne samler jeg allerede på, men det er et længere projekt med den stykpris de har. :) Stempelkanden her i huset skal snart erstattes, og denne fra Bodum er jo en klassiker. Natbukserne ved jeg allerede at jeg får, for jeg var selv ude og købe dem sammen med min søster, hæhæ. De er super fine, og jeg glæder mig til at rende rundt i dem, når det bliver lidt koldere om aftenen.
Nu må det altså snart gerne blive min fødselsdag!

Links:

Sæbedispenser til køkkenet fra Nuance

Sæbedispenser til badeværelset fra Eva Solo

Natbukser fra Magasin

Frokosttallerken fra Royal Copenhagen

Bodum stempelkande

Hverdagsglas (Endeavor)

Rødvinsglas og vandglas fra Luigi Bormioli

 

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing, Bolig. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

