TRÆKKER STIKKET UD…

..men kun i en uges tid, og så er jeg tilbage igen. I morgen trodser vi al risiko for slagregn og evig ludo, og drager ud i det danske sommerland, nærmere bestemt Bratten Strand. Heldigvis ser det ud til at vi har heldet med os, for vejrudsigten lover næsten solgaranti. Så jeg vil nyde livet med kølig hvidvin i glasset, se på nedenstående solnedgang (minus rød plet), og jeg vil spise flere is i den kommende uge end jeg har gjort hele året. Det skal nok blive en dejlig sommer.

???????????????????????????????

Men inden vi tager afsted, skal der lige være tid til lidt familiehygge. I dag får vi nemlig familien på besøg til indisk middag, og så serverer jeg desuden endnu en omgang hindbær-tiramisu. Måske lidt nemt, men ret lækkert. :)
Jeg regner forresten med at være aktiv på instagram imens jeg er væk. Der hedder jeg også Loquaciouslily.

God sommer til alle.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

