SELVFORKÆLELSE

En af de største overspringshandlinger, når man sidder ved computeren det meste af dagen, er internetshopping. Det er så nemt lige at åbne et nyt vindue og scrolle sig igennem alverdens fine ting og sager på nettet. Og når det så er på udsalg, så er det svært at modstå fristelsen. Jeg ville egentlig have taget et rigtigt billede af det jeg har købt, men en del af det ligger faktisk krøllet sammen i vaskekurven (hvilket egentlig er en god ting, for så bliver de i det mindste brugt), så jeg har i stedet lavet en lille collage med det. :)

tøj.jpg

Kjolerne er fra Selected Femme og er i det blødeste stof, men desværre lidt for lange til min pygmæhøjde, så de skal lige lægges op. De blev købt over Magasins webshop, hvilket også var tilfældet med trøjen fra MbyM. Den hvide top er også fra Magasin, og var egentlig et impulskøb, for man kan jo altid bruge hvide basistoppe i min verden. :) Den lille hvide dispenser er fra Eva Solo og er beregnet til håndcreme. Jeg tror at den er på vej ud af produktion, så må lige skynde mig at få bestilt den til håndsæbe også. Synes nemlig at de er ret fine, og så er der lidt Hafferlaffen over spidsen. Og i går fik jeg bestilt badedragten på H&M’s hjemmeside, hvor jeg brugte rabatkoden 1304, som gav 50 kr. i rabat.

Alt sammen blev vist købt til halv pris, så jeg har vist fået udsalggshoppet med manér. :)

Dette indlæg blev udgivet i Skønhed. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

