CARIBISK KYLLINGEGRYDE MED ROM

20130625_184210

For nogle dage siden lavede jeg denne opskrift, som er udviklet af Thomas Madvig. Den var rigtig lækker hvis man ser bort fra at den karry jeg brugte var lidt kedelig. Retten er nem at lave, og den kan bestemt anbefales så længe råvarerne er i orden. I stedet for at gentage opskriften herinde, så linker jeg til den her, men desuden vil jeg lige knytte et par kommentarer til den. Så de kommer her:

1. Brug en god karry med meget smag. Den karry jeg havde fået fat i var som sagt lidt kedelig og flad i smagen, og hele 3 spsk. var ikke nok, så næste gang vil jeg bruge en friskere og stærkere karry.

2. Brug bare almindelig kokosmælk. Jeg brugte en enkelt dåse af den almindelige (ikke light) udgave.

3. Jeg havde egentlig købt 2 mangofrugter og 3 æbler, men da jeg begyndte at skære det ud, indså jeg at 1 mango og 2 æbler var rigeligt. Men prøv dig evt. frem.

4. Jeg brugte ikke tigerrejer, men det gør sikkert ikke retten dårligere af at komme med. :)

Det var vist mine kommentarer. Du kan også se en lille film hvor han laver retten lige her.

Dette indlæg blev udgivet i Aftensmad. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

