SOMMERFERIE

sommerhus.jpg

Når man skriver speciale indtil september, er det begrænset hvor meget sommerferie man kan tillade sig at tage, men lidt skal der være plads til. I år tager vi til det nordjyske, hvor vi tilbringer en uge i mine svigerforældres hyggelige sommerhus. Selvom der er nogle uger til vi tager afsted, så er alle dagene stort set allerede fyldt med aktiviteter og gæster. Men vi har dog også prøvet at holde et par dage fri til os selv, hvor vi kan lade op, lave lækker mad og gå nogle ture ved stranden. Og så har jeg en plan om at jeg gerne vil besøge Lønstrup, for der har jeg aldrig været, så det skal der laves om på. :)

Derudover tager vi med nogle venner til hhv. Skagen og Fårup sommerland – jeg gruer dog lidt for sidstnævnte og særligt deres badeland, for det der med larmende børn, lange køer til en forlystelse man egentlig ikke har lyst til at prøve, og frygten for at man får et menneske flyvende ned i hovedet imens man svømmer forbi en vandrutchebane tiltaler mig ikke. Overhovedet. Måske kommer man til at bevidst efterlade glemme sit badetøj i sommerhuset den dag eller opfinde opdage en fodvorte. Det der med at gøre ting jeg virkelig ikke har lyst til er nok ikke min stærkeste side, men måske det bare kaldes selvrespekt ift. hvad man vil udsætte sig selv for? I så fald er badeland afgjort en af tingene jeg helst undgår. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

