MADPLAN

Så er det atter blevet mandag, og dermed også tid til at få handlet ind til den kommende uge. Det er lidt tid siden at jeg sidst har delt min madplan, men ærligt talt så hænder det ofte at det bliver nogle gengangere som ryger på den, og så er den måske lidt kedelig at dele. :)

Mandag: En aften der bærer præg af at vi kommer sent hjem fra træning, så aftensmaden skal helst være hurtig og simpel. I dag er det kartoffeltortilla med spinat og soltørrede tomater.

Tirsdag: Caribisk kyllingegryde med rom, kokosmælk og mango og dertil jasminris.

Onsdag: Rester fra tirsdag.

Torsdag: Frisk pasta med asparges, forårsløg, ærter, mandler og lidt fløde.

Fredag: Muligvis en fyldig tomatsuppe og dertil det provencalske dyppebrød, som p.t. ligger i fryseren. Hvis vejret er godt, så kan det godt være at suppen bliver udskudt til en koldere dag. Ændringer: Vi får nogle venner over, så jeg er gået i middagsplanlægnings-mode. Indtil videre regner jeg med at desserten skal være en passionsissoufflé med marengs, men hovedretten er jeg stadig usikker på…

Lørdag og søndag er lidt usikre, men fryseren er fyldt med fisk, så der går nok fisk i den, høhø.. ;) Og så må der vist hellere komme noget oksekød på bordet, så madplanen ikke bliver alt for grøn.

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

