PSST… MAGASINS WEBSHOP HAR STARTET UDSALG

image

Her til aften opdagede jeg at Magasin har startet udsalg – også på hjemmesiden. Da jeg havde min søster på besøg, fik vi sammen hurtigt fyldt en ret tung indkøbskurv, og nu glæder jeg mig til at vi om få dage får vores tøj. Jeg bestilte en lang kjole fra Selected Femme og en lækker strik (vist nok fra Minus). De har også nogle fine boligting samt krops- og skønhedsplejesager med mærker såsom Kiehls og Bobbi Brown. Så kig forbi inden alle de gode ting ryger! ;-)
Deres håndklæder er der også -40% på, og dem der hedder Pima er så lækre!!!

Porto er forresten 25 kr. og de leverer inden for 1-3 hverdage.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

