DIY: “NYE” LYSESTAGER

Som jeg viste i gårsdagens indlæg, fik jeg købt nogle lysestager på loppemarkedet i søndags. De to af dem var i noget afskallet fattigmandssølv og den ene i messing, så de passede ikke rigtig sammen. Derfor smuttede jeg i går ned i “Røverkøb” og købte en mat hvid spraymaling, og derefter i Tiger efter nogle farvede lys. Og resultatet ser du her:

20130611_082440Hvis man ser bort fra at lysene sidder lidt meget skævt i stagerne (hvorfor er det at man først ser det efter, at man har lagt billedet ind på computeren..?) så synes jeg faktisk at resultatet er blevet rigtig fint. Jeg vaskede bare stagerne i lidt sæbevand og tørrede dem. Derefter lagde jeg en avis under dem ude i haven, og satte lysestagerne ovenpå nogle gamle syltetøjsglas inden jeg sprayede dem, så det var nemmere at male dem over det hele.

Det er virkelig en super nem og billig måde, at få lidt nyt og personligt ind i boligen på. :)

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

