PYNT TIL HVIDE VÆGGE

Jeg har gået og ledt efter nogle billeder til mine hvide vægge, og nu har jeg fundet nogle som jeg simpelthen bliver nødt til at eje, som kan købes hos Kortkartellet. Prisen er desværre lidt høj, så måske jeg venter et par måneder, så de kan komme på ønskelisten til min fødselsdag i august. Jeg synes det grafiske look og de fine farver er lige i skabet, og så er det lidt hyggeligt at have “mine” byer/ø hængende på væggen. :)

plakat.jpg

Jeg skal helt sikkert have Århus, men jeg ved ikke helt om det derudover bliver Amager eller København, som jeg ender med at vælge, men lige nu overvejer jeg at betale 200 kr. ekstra og så få Århus i en grå farve (den er nemlig ikke fast i sortimentet) og København i turkis. Men det skal der lige ruges på… Godt at der er et par måneder til min fødselsdag. :)

De koster forresten 399 kr. for en plakat i 50×70 cm og 599 kr. hvis man selv vil bestemme farver.

Desuden findes de i 70×100 cm til 599 kr. og derudover 200 kr. for selv at vælge farve.

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing, Bolig. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

