MADPLAN

Lige nu sidder jeg ude på altanen og nyder det lune vejr i selskab med en stak bøger og min computer. Selvom specialet fylder meget i hverdagen, så nyder jeg de små pauser med bloggen, hvor man kan komme lidt væk fra det til tider tørre fagsprog. Inden så længe vil jeg ned og handle lidt ind til den kommende uge, som bl.a. byder på træning, besøg af min søster og alene-hjemme-aften. Madplanen ser derfor således ud:

Mandag: Ovnbagt laks med ærtemos, ovnbagte tomater og dampet spidskål med smør og salt

Tirsdag: Lasagne med squash og auberginer, og dertil en god salat

Onsdag: Rester fra tirsdag

Torsdag: Køber en hel kylling som bliver kogt og pillet. Torsdag skal den bruges til pasta gremolata med feta og pinjekerner

Fredag: Thailandsk suppe med kylling, kokosmælk, citrongræs og limeblade – og chili!

Lørdag: Hvis der bliver rester fra kyllingen, så ender de nok i nogle lune paninis med hjemmebagt grovbrød fyldt med lækre kerner.

God mandag til alle! :)

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

