TORSDAGSTØMMERMÆND

Pyyyh hvor er jeg træt i dag! Efter at have været til det mest specielle og sjove bryllup længe, hvor jeg først var hjemme kl. 02.30 i nat, så er jeg godt nok lidt mør i dag. Selvom det øsregnede hele dagen, og skabte nogle udfordringer hvad angår tøj og sko, så blev det alligevel en dag som jeg sent vil glemme. :) Jeg er dog ret imponeret over de gutter som vi festede med til sidst, som skulle tidligt op i dag og bl.a. afholde videokonferencer med udenlandske investorer og afsted på forretningsrejse – respekt for det!
I morgen kommer de dejligste veninder til København, hvor den står på 3 dages intens tøsehygge. Jeg glæder mig SÅ meget! :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

