SUNNY AFTERNOON

Sikke en dejlig start på pinsen vi har fået! Stort set alle her i København render rundt i korte ærmer, og nyder det gode vejr. I går aftes smuttede jeg lige i Rema 1000 og købte en masse citrontimian og almindelig timian til krukkerne på altanen, og så faldt jeg over nogle flittigliser til altankasserne. Da jeg vågnede tidligt i morges gik jeg straks i gang med plantearbejdet inden solen blev for skarp. Så nu håber jeg at det snart vrimler med pink og hvide blomster. Derudover har jeg også plantet nogle ærteblomster, for de er så fine at sætte i små vaser, og så dufter de skønt! Desuden er der kommet godt gang i min marokanske mynte, og så er appelsintræet begyndt at blomstre.

have

Om lidt vil jeg over og handle ind til weekenden, og måske der også ryger en flaske rosé med hjem, som vi kan nyde på altanen i aften sammen med et spil kort. Man skal jo nyde livet i mens man kan. :) I morgen er både karneval, og Gumball 3000 her i byen, hvor 120 af de vildeste luksusbiler og en masse kendte kommer, herunder David Hasselhoff, så det skal vi nok lige ind og se nærmere på.

God pinse!

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

