PÆN I TØJET

Så lykkedes det mig endelig at finde et sæt jeg kan have på til bryllup om en uges tid. Det er som sagt et rådhusbryllup, så jeg vil mene at man ikke behøver at være helt så striks med farverne på tøjet. Det er jo ikke kutyme at bruden bærer hvidt til en vielse på rådhuset, så i teorien ville det være lige så “forkert” hvis gæsten tager en rød kjole på, og bruden så selv tropper op i rødt. Men jeg har alligevel undladt at købe en lang hvid kjole! ;)

PicMonkey Collage.jpg

Alle delene er noget jeg også kan bruge hver for sig efterfølgende, så jeg synes egentlig at det er nogle gode køb jeg har gjort mig. Til de bryllupper jeg tidligere har deltaget i, har jeg altid haft fine kjoler på, men det er også lidt noget andet når det er i kirken synes jeg. :)

Håret regner jeg med at sætte op i en 60’er inspireret hestehale, lidt ligesom denne, hvilket virker som noget jeg lige kan overkomme. :)

Jeg linker lige til de enkelte ting:

Bukser fra Mango, top fra Asos, sko fra H&M, halskæde fra H&M (har én der ligner den), neglelak fra Essie, cardigan fra Gina Tricot.

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing, Skønhed. Bogmærk permalinket.

2 svar til PÆN I TØJET

  1. Camilla siger:

    Det er et meget lækkert outfit du har fået smidt sammen :) Elegant, feminint og undgommeligt! I like

  2. Tak for de søde ord Camilla! :-) Jeg håber virkelig at det ender med at blive det sæt, for den top jeg har bestilt fra Asos er endnu ikke kommet og jeg skal bruge den om 2 dage! Så jeg krydser fingre for at den kommer med posten i morgen. Ellers er der nok noget inde i klædeskabet der kan bruges som nødløsning :-)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

