PICNIC-DAG

20130509_093705

I dag er planen at vi skal på picnic med nogle gode venner, hvor vi skal grille og spille vikingespil og kroket. Men jeg er en lille smule betænkelig ved vejret, for det har lige øsregnet, så jeg håber at det kan nå at klare op inden vi skal afsted kl. 14. Heldigvis nåede jeg lige ned i Inspiration ti minutter før lukketid i går, for at købe et picnictæppe med en plasticunderside. Det er jeg sikker på at jeg vil sætte pris på i dag, da græsset næppe når at blive helt tørt. Vi skal slet ikke medbringe noget i dag, så det betyder en stille og rolig formiddag, hvor bollerne lige nu bager i ovnen, kaffemaskinen brygger lystigt derudaf, og æggene i gryden begynder snart at smile. Jo, og så skal der lige læses lidt og støvsuges, men det overlever man jo nok. :)

Hvis du står og mangler et fint picnictæppe, så har H&M også nogle rigtig fine nogle. Jeg er især vild med dette, men er det fråds at have to tæpper..? :)

God Kristi Himmelfartsdag!

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til PICNIC-DAG

  1. A + K = ♥ siger:

    Det lyder du har en skøn dag foran dig – picnic, grill og udendørs spil er bare så hyggeligt, især i godt selskab. Håber vejret holdt, her i Aalborg er det ihvertfald fint (:

    – Anne

    • Tak Anne :) Vejret blev heldigvis meget bedre i løbet af dagen, så det endte med at blive en fortrinlig dag – hvis man ser bort fra et stort nederlag i vikingespil. :)

      Og ja, picnic, spil og grill er bare altid et hit, som man faktisk burde gøre noget oftere :)

      Ha’ en dejlig dag!

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

