NYT LEGETØJ

I går var jeg så heldig at min kæreste havde fri fra arbejde, så vi startede dagen med at hente rundstykker ved bageren, og rigtig morgenhygge med Mads og monopolets seneste podcast i køkkenradioen. Om eftermiddagen gik vi en tur i det fine vejr, og da vi kom forbi Elgiganten ville Henrik liiige ind og kigge lidt. Jeg gik modvilligt med, hvilket viste sig at være meget godt, for han havde åbenbart planlagt, at han ville købe den nye iPad – det er ikke første gang at han træffer den slags beslutninger på egen hånd. :) Sød som han er, så fik jeg lov til at bestemme hvilken farve iPad’en og omslaget skulle være, så den er måske en smule feminin, men kombinationen af højglanshvid og lysebrunt læder er lige mig. :)

PicMonkey CollageJeg glæder mig til at komme igang med at bruge den, og det bliver skønt at ligge i sengen om aftenen og læse blogs, nyheder og den slags på denne fremfor mobilen. Desuden bliver det også lidt nemmere at blogge på farten, og derudover kan vi nu se HBO på fjernsynet via vores Apple TV og iPad’en, så jeg ser frem til at tage hul på den seneste sæson af Game of Thrones, og så vil jeg gerne se Boardwalk Empire, som skulle være rigtig god. Det er nu smart med al den elektronik. :)

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing, Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til NYT LEGETØJ

  1. A+K = siger:

    Hvor er du heldig! Har selv lige købt ny bærbar, og er helt vildt begejstret :D

    – Anne

    • Ja, jeg føler mig også ret heldig, haha! Kan godt forstå at du er glad for din nye bærbare, for det er en skøn følelse når man udskifter en gammel og sløv computer fyldt med alt muligt som man aldrig bruger, og så får en ny hvor man rigtig kan starte på en frisk med at fylde den op igen. :-) Og så føler jeg mig altid lidt som en gammel dame når jeg får nyt elektronik, hvor jeg overraskes over hvor meget der er sket i den elektroniske udvikling og alle de nye smarte funktioner ;-)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

