TID TIL TØRKLÆDER

Nu hvor foråret er på vej, så er det også blevet tid til at udskifte de store strikkede halstørklæder med nogle lettere af slagsen. I går viste jeg jer et billede af min nye frakke, men da jeg kom hjem og satte den sammen med mine tørklæder, syntes jeg ikke rigtig at der var nogen af dem der passede til den. (First world problems?) Jeg prøvede et pink tørklæde fra Beck Søndergaard i butikken, hvor jeg købte jakken, men på det tidspunkt havde jeg ikke lige lyst til at bruge 200 kr. på et tørklæde, så i går klikkede jeg nedenstående pink leopardtørklæde hjem, og jeg kom af med under 20 kr. inkl. porto. Det er købt over Ebay, som har rigtig mange fine tørklæder i alverdens farver, materialer og mønstre. Nedenfor har jeg fundet nogle forskellige tørklæder, som alle koster under 40 kr. inkl. porto, så her kan man godt tillade sig at gå lidt shop-amok. :) Bare klik på billedet for at komme ind på siden, hvor det kan købes.

$(KGrHqF,!rMFB6nUCrU6BQl11HTrsQ~~60_12un0466og$(KGrHqZ,!lYFDe!Ng)D0BQ9QipBCR!~~60_341003009410030194100301287Pentagram2$(KGrHqN,!o0FC1s1dqNUBQ0IWZP2r!~~60_57$T2eC16N,!)!E9s2f!pmQBQ0I(nEEpg~~60_57$(KGrHqZ,!lgFC2rGW2CRBQ0IWvrMeg~~60_57$(KGrHqN,!o0FC1s1dqNUBQ0I(70pIQ~~60_57

 

Ofte sælges de samme modeller flere steder, og jeg ved ikke om dem jeg linker til er de billigste derinde, men når prisen er så lav, kan det nok kun dreje sig om få kroner. Desuden skal man være opmærksom på, at der kan være lang leveringstid. Jeg skal f.eks. vente i op til 40 dage på at få mit tørklæde, men ofte kan man være heldig at man har det før det tidspunkt de skriver.

Udover det leopardplettede som jeg allerede har bestilt, så er jeg fristet til at købe et af de ensfarvede i enten grå eller armygrøn (der er flere farver inde på sælgers side), for de ser ud til at være rigtig lækre, og de indeholder uld, hvilket er rart på de kølige dage, og så koster de kun 30 kr. inkl. porto! Desuden er de nederste med print af stjerner og dødningehoveder altså lidt cool. :)

Dette indlæg blev udgivet i Skønhed. Bogmærk permalinket.

2 svar til TID TIL TØRKLÆDER

  1. Louise siger:

    Rigtig fine tørklæder og til en god pris må man sige, jeg har selv lige købt mig et chiffon tørklæde, da jeg som dig også synes mine uld tørklæder og strikkede tørklæder var blevet for varme, så jeg fandt lige dette lækre tørklæde hos Tankestrejf http://www.tankestrejf.dk/toerklaede-strib-og-stjerner.html

    • Hej Louise

      Det er også et rigtig fedt tørklæde! Tørklæder kan man vist generelt ikke få for mange af. Jeg har også allerede bestilt 3 via Ebay, og jeg glæder mig så meget til at modtage dem! :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

