HJEMME IGEN – OG LIDT SHOPPING

Efter en hyggelig weekend der har stået på familiehygge, lækker mad og titte-bøh-leg med to drenge på hhv. 9 og 14 måneder, så er jeg med fornyet energi igen tilbage i byen. Eller næsten, for selvom små børn er søde, så sætter jeg altså pris på al min alenetid, hvor jeg kan gå ud ad døren når jeg har lyst, tage et bad når jeg har lyst, og sove når jeg har lyst – uden at skulle tænke på at der er et barn, som kræver min fulde opmærksomhed. Den frihed skal man altså ikke tage for givet. :) Dem vi besøgte bor i Gistrup, og der ligger en tøjbutik (Sirup) som jeg havde hørt en masse godt om, så der skulle vi piger naturligvis lige ind og vende, og jeg fandt denne fine grå jakke med de rå nitter på skuldre og lommer.

jakke.jpg

Der var rigtig mange lækre varer, og på grund af det kolde forår havde de nemlig sat deres forårsjakker ned til halv pris, yay! Jeg kiggede også på et par sandaler, men de var desværre ikke i min størrelse. :(

Men da jeg i morges var i Føtex for at hente mælk, fandt jeg til gengæld disse ballerinaer, og selvom kvaliteten sikkert ikke er i top, så manglede jeg et par beige ballerinaer, og da de var sat ned til 50 kroner, jamen så var der ikke så meget at miste.

Nu vil jeg ud og brygge mig (endnu) en lille kande kaffe, og vende tilbage til opgaveskrivningen, for hverdagen er atter tilbage og den kalder på koffein. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting, Skønhed. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

