SMÅ ÆNDRINGER

På det seneste har jeg haft lyst til at ændre lidt på bloggens udseende, for efter et år med det samme layout trænger jeg til lidt fornyelse. Jeg ved ikke om dette bliver det endelig resultat, men indtil videre ser det sådan ud. Håber at I synes om det. :)

20130422_184426Blomsten på billedet var en min kæreste kom hjem med i dag, da nogle kolleger havde valgt at dele blomster ud fordi det var forår – det er da sødt! :) Så nu står den i min vindueskarm og nyder aftensolen.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til SMÅ ÆNDRINGER

  1. Camilla siger:

    Jeg synes din nye header ser skøn ud :)

    Jeg stoppede for øvrigt brat op i går, da jeg var ved at læse en bog, hvor der pludselig stod loquacious i, og tænkte straks på dig :) Jeg kender ikke rigtigt ordet, så blev noget forundret over at se det i en bog, for det husker jeg ikke er sket før :)

    • Tusinde tak Camilla! Det er jeg glad for at høre :) Ja, det er også et sjovt ord, som bare satte sig fast engang for nogle år siden hvor jeg hørte det. Det betyder snakkesalig, hvilket jeg bestemt også kan være :) Det var dog først efter jeg oprettede bloggen, at det gik op for mig at det er ret besværligt at skrive, men der var det ligesom for sent at begynde at ændre det, haha!

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

