ET SØNDAGSTIP: KAKAOMÆLK

Da Søndagsavisen landede i postkassen for et par dage siden, havde de en artikel med test af kakaomælk. Da der indimellem ryger kakaomælk i indkøbskurven herhjemme, og det altid enten er Matilde eller Cocio, så skulle jeg naturligvis lige se, hvad de mente om vores favoritter. De klarede sig kun middelmådigt, og den klare testvinder var en kakaomælk fra Lidl. Det kom ret meget bag på mig, og særligt fordi jeg aldrig ville overveje at købe deres kakaomælk, da jeg til tider har lidt fordomme om Lidl’s produkter. Men i går købte jeg et par liter, så jeg kunne se om der var hold i testresultaterne, og jeg må flovt indrømme at mine fordomme blev gjort til skamme!

20130421_125814

Kakaomælken minder meget om Cocio i konsistensen, da den er rigtig cremet og lidt tyk, og så har den en dejlig kakaosmag. Det eneste minus er at man ikke kan drikke nær så meget af denne kakaomælk, som man kan af Matildes, eftersom den er så rig i smag og fylde. Men det er måske også meget godt alligevel. :)

En ekstra bonus ved denne kakaomælk er, at den er meget billigere end f.eks. Matilde og Cocio. Jeg mener at den stod til 8 kr. for en liter, hvilket jeg synes er en yderst fair pris for så lækker en kakaomælk.

Nu vil jeg sætte mig ud i solen med nogle tekster til specialet, og forsøge at være lidt flittig. God søndag!

Dette indlæg blev udgivet i Anmeldelser. Bogmærk permalinket.

4 svar til ET SØNDAGSTIP: KAKAOMÆLK

  1. Camilla siger:

    Ej, den bliver jeg da helt sikkert nødt til at prøve! Hvis den både er god og billig, kan det da kun være en vinder :)

  2. Mette siger:

    Har prøvet den før, den er super herlig! er helt enig :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

