3 FAVORITTER PÅ NETFLIX

Jeg er for alvor blevet ramt af bekvemmelighedsbølgen hvad angår mit tv-forbrug! Efter vi har fået Netflix, er det slut med tv-aftener, hvor man sidder og ser et eller andet ligegyldigt, fordi der ikke er noget interessant på sendefladen. Apropos – har I set Blachmans seneste program? Utroligt at der kan være tilstrækkeligt med underholdning i dét til mere end et program, men det er jo bare min mening. :) Nå, men tilbage til Netflix. I de seneste måneder har jeg set lidt forskellige film og serier, og tænkte at jeg ville nævne de tre, som jeg har fundet mest interessant.

House of Cards

house-of-cards-kevin-spacey

Ja, jeg er ligesom så mange andre blevet grebet af det politiske spil i Washington og den snu hovedrolleindehaver, Francis Underwood, som giver den hele armen som manipulerende kongresmedlem fra sydstaterne. I aften skal jeg se det sidste afsnit af denne sæson, og jeg er allerede begyndt at glæde mig til den næste sæson.

Breaking Bad

breaking-bad-header

Dette er en anden serie, som jeg har fundet rigtig underholdende, og på trods af den til tider irriterende Walther White, som spiller rollen som kræftsyg kemilærer gone bad, så er jeg fan af den tragikomiske serie. Vi har allerede set alle afsnittene inde på Netflix, så nu må de altså snart gerne diske op med endnu en sæson! :)

Being Elmo: A Puppeteer’s Journey

BeingElmo2

Denne dokumentarfilm handler om manden, der opfandt og spiller den røde, kærlige dukke Elmo. Hvis man har set Sesame street eller blot er faldet for Elmo’s charme på Youtube, så kan jeg anbefale denne film. Filmen viser også dukkeføreren Kevin Clash’s lange rejse fra de beskedne kår i Baltimore, til at være en af de mest succesfulde dukkefører i historien, og nogle af de ofre som han har måttet gøre på familiefronten for at nå dertil.

Hvis du gerne vil vide lidt mere om Elmo, så kan du se mere i denne lille Youtube-film.

Hvis I også er kommet med på Netflix-bølgen, så vil jeg meget gerne høre jeres anbefalinger! :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til 3 FAVORITTER PÅ NETFLIX

  1. mette siger:

    Uha, Netflix…… du kære tidsrøver…….
    Mit TV-tidsforbrug var væsentlig lavere FØR Netflix, nu er det bare svært ikke at blive indfanget til een af de mange serier, som jeg aldrig lige fik set på “det rigtige” TV.
    Lige nu er det Gossip Girl, som bliver slugt med husets teenager…….

    • Hej Mette. Ja, det er virkelig en tidsrøver, og særligt fordi det er så nemt bare at trykke på næste afsnit! Gossip Girl er også en serie man nemt kan få et par timer til at gå med. For et års tid siden så jeg til og med sæson 4 i TV, men sidst jeg tjekkede Netflix havde de også kun sæson 1-4. Men så snart de lægger flere op, så tror jeg da lige at jeg skal se lidt af det igen, for det er jo ren tøsehygge-tv. :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

