MADPLAN UGE 16

I søndags fik jeg lavet en madplan for denne uge, og sørme om vi ikke også fik handlet næsten det hele ind til den. Det er altså lidt en luksus at have overstået ugens kedelige indkøb, så man kan koncentrere sig om det sjove; nemlig maden. Efter en uge med en masse asiatisk mad, trænger jeg lidt til noget andet, så derfor er denne uges madplan lidt af en blandet landhandel, men fokus har været på at få en masse grøntsager.

20130416_114712I stedet for at skrive madplanen herinde, så kommer den her med blæk på papir, så jeg håber at I kan læse mine kragetæer. ;)

Mandagens opskrift var lavet med udgangspunkt i denne opskrift, hvor jeg blot tilsatte lidt ekstra fløde og hvidløg. Det var en super nem hverdagsret, som jeg kan anbefale til alle der holder af laks. I aften står den som skrevet på wraps, og der vil jeg prøve at lave mine egne arabiske fladbrød, og dertil en rødbedepesto som jeg aldrig har smagt før. Så det bliver lidt spændende om aftensmaden bliver et hit – særligt når jeg laver til hele to dage. :)

Opdatering: Kombinationen af fladbrød (som jeg lavede med 60/40 rugmel og hvedemel), kylling og rødbedepesto var rigtig godt, og med en masse salat og lidt feta, så var det en lækker, sund og lidt anderledes aftensmad . :) 

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.