DAGENS CITAT OG EN UDFORDRING

Billedet er fra Etsy og du kan finde det lige her.

Billedet er fra Etsy og du kan finde det lige her.

Jeg modtog dette citat fra min svoger forleden, som mente at det passede godt til mig. Og jeg må indrømme at han har fuldstændig ret! :) Desuden er det jo videnskabeligt bevist, at chokolade udløser endorfiner i hjernen, som giver energi og lykkefølelse, så hvis man føler sig stresset, må det mest logiske da være at tage sig en brownie..?

Et andet våben mod stress er efter sigende motion, og i går startede jeg på en 30 dages squats udfordring, som går ud på at man dagligt følger et skema med et bestemt antal squats der skal udføres. Dag 30 skal der laves 250(!) squats, men man starter “blidt” ud med 50 den første dag – øhm… er man i dårlig form, hvis man blev øm af det dagen efter..? Resultatet skulle være en fast bagdel, hvilket er kærkomment op til bikinisæsonen. Fordelen ved programmet er at jeg kan lave øvelserne foran tv’et når det passer mig, og det er hurtigt overstået. Så der er altså ingen undskyldninger for ikke at lave lidt stuegymnastik i den kommende måned. ;)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til DAGENS CITAT OG EN UDFORDRING

  1. Camilla siger:

    Det er også det bedste citat nogensinde :)

    Tak for linket til 30 Day Squat Challenge… den prøver jeg skisme også :)

    • Ja, det er også det bedste citat jeg længe har hørt :)
      Og held og lykke med squat udfordringen – personligt gruer jeg for dag 30, men håber på at se resultater :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

