PSST… HAR DU SET H&M’S NYE VARER?

Nu er jeg bestemt ikke nogen modeblogger, men jeg er alligevel nødt til at gøre opmærksom på H&M’s nyeste varer. Særligt deres Concious kollektion er altså ret fin, og til de penge er det svært ikke at blive meget fristet. Her er et lille udpluk af de ting jeg har kastet min kærlighed på, og som jeg lige skal kigge nærmere på næste gang jeg er på Strøget. :)

hm.jpgJeg er vild med løse skjorter, og den grønne har nogle fine detaljer med sten på brystet. Den grå jakke ser lækker ud når den er åben, og er perfekt til når det bliver lidt lunere. Chinos kan man ikke få for mange af, og når de bliver smøget op, så er de lyserøde ret fine. Nattøjet er perfekt, for jeg fryser ofte armene, men sjældent benene. Den hvide sommerkjole til 80 kr. er både fin og billig. Jeg kunne godt bruge en ny bikini, og når jeg engang får lidt mere farve, så er denne et godt bud. Dip-dye tendensen lever endnu, og denne t-shirt passer perfekt til de hvide bukser. Endnu en fin skjorte, men denne gang i bordeaux. Sort kjole med slå-om-effekt som minder lidt om den Elin Kling i sin tid lavede for H&M. Grå hørtop som passer godt til denimshortsene, som også har fine sten detaljer. Og til sidst en makeup pung til den næsten rørende billige pris på 50 kr. :)

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing, Skønhed. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

