PÅSKEBORD

Påsken nærmer sig med hastige skridt, og i år ligger den allerede i marts(!) Både min mor og svigermor har en masse påskepynt, og hvert år er der ikke en vindueskarm, der kan se sig fri for at blive dekoreret med kyllinger, æg, ællinger, lam og små harer. Det er nu også meget hyggeligt, men jeg har stort set ikke selv noget påskepynt og jeg har faktisk heller ikke den store trang til at få det (med mindre at det indeholder chokolade. ;) Men i år regner vi med at svigerforældrene kommer på besøg i påsken, og derfor vil jeg naturligvis gerne gøre lidt ekstra ud af det. Så min måde at pynte op til påske må blive, at lave et fint påskebord, for er der noget hyggeligere end at samles med folk man holder af til et godt måltid ved et veldækket bord? Nej vel. :)

Nedenfor har jeg samlet en række bud på, hvordan man kunne dække påskebordet. Jeg skal ihvertfald have købt nogle narcisser og krokus, som kan komme i små kopper/potter og fordeles langs bordet. Og så går jeg og pusler med tanken om at dekorere nogle æg.

Klik på billedet for at komme ind til originalbilledet

Easterfinal1

Tischdekoration+für+Ostern+in+Lila+Foto+Das+Depot+

1+118_wmOstertisch: BlumenBlog 119 Traditional Easter Bunnies and Eggs Table DecorationsEaster tableEaster table2easter-table-serving-ideas-1-500x500tischdeko-zu-ostern-13    Tischdeko-zu-Ostern-25easter-table-decoration3easter_table_3Håber at du også fik lidt inspiration til, hvordan dit påskebord kunne se ud. :)

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

