ENDNU MERE UK SHOPPING – KØKKENTING

Kender du hjemmesiden Lakeland? Det er en side med en masse udstyr til køkkenet, og de sælger alt lige fra knive, kogebøger, kageingredienser og kedler. Jeg ved ikke hvordan priserne er i forhold til i Danmark, men mon ikke der generelt er lidt at spare. Om ikke andet, så er der ihvertfald et andet udvalg end vi kan få herhjemme.

Jeg har lavet et lille udvalg med forskellige fine varer fra siden. Det var svært at vælge, og dette indlæg kunne have været meget længere. Jeg er særligt forelsket i deres varer i akacietræ, som er noget af det smukkeste træ.

Og forresten, portoen er fast og koster £7,50, og der sendes til Danmark indenfor 7-10 hverdage.

diverse.jpg

Skærebræt i akacietræ £12,99. Retro køkkenvægt £27,99. Serveringssæt £19,99 og serveringsfad i oliventræ £32,99.

kagerNoget så eksotisk som en silikonebeskytter til tærtekanten fra £3,49. Madagascar bourbon vaniljeekstrakt 118 ml £5,49. Lemon curd 300 ml £2,49. Kværne med sukker og smag £2,49. Kageglimmer i flere farver £2,59.

bagning

Småkageudstikkere med to sider £9,59. Kagerulle £3,99. 6 stk tyller £11,99. Målebæger £5,99. Tærteform der skulle sikre en sprød bund 25cm £10,79. Duo sprøjtepose 20 stk. £4,99.

Der er desuden også en masse madopskrifter på hjemmesiden, hvis du trænger til lidt inspiration. :)

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

2 svar til ENDNU MERE UK SHOPPING – KØKKENTING

  1. Camilla siger:

    Jeg har handlet hos Lakeland på nettet en enkelt gang, efter at have være i en af butikkerne i England. Jeg købte bl.a. min nuttede isbægere der. De har nemlig super mange spændende ting. Dog er der nogle restriktioner på hvad man kan købe, jeg forsøgte fx. at købe noget vegetarisk osteløbe, og det måtte jeg ikke fordi jeg boede i Danmark.

    • De isbægere kan jeg godt huske. De var så fine! :) Ja, jeg har prøvet noget lignende, dog indefra Asos, hvor der var nogle varer jeg ikke kunne købe. Det er altså ret øv når man ikke kan få det herhjemme.
      Vidste faktisk ikke at de også havde fysiske butikker derovre – gid de også ville komme til Danmark :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

