BOGUDSALG

Har I set at Bog og Idé holder bogudsalg til og med lørdag? Der er en del lækre kogebøger på tilbud, og jeg skal helt sikkert derned og lure lidt senere i dag. De bøger jeg vil holde øje med er…

bøger

(Det er ikke alle bøgerne der kan findes på Bog og Idé’s hjemmeside, så nogle bliver linket til YouRead.dk, så I kan læse lidt mere om dem der.)

Lone Landmand “Hønsefødder og Gulerødder” – Førpris kr. 249,95 – Nu kr. 69,95

Lene Hansson “Greatest hits” – Førpris kr. 299,95 – Nu kr. 69,95

Stephanie Reynaud “365 måltider” – Førpris kr. 249,95 – Nu kr. 99,95

John Dickie “Delizia – En stor fortælling om italienerne og deres mad” – Førpris kr. 349,95 – Nu kr. 99,95

 Caroline Flemming “Baronessens sunde fastfood” – Førpris kr. 299,95 – Nu kr. 29,95

Derudover synes jeg at denne havebog lyder ret hyggelig – også selvom jeg kun har en altan p.t. :)

Birgitta Wolfgang Drejer “Indret ude – stemningsfulde haver” kr. 99,95

NB! Der er ikke længere udsalg i webshoppen, så man skal i de fysiske butikker for at få tilbuddene. 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

