MADPLAN UGE 9

Efter en fantastisk weekend med de dejligste veninder, er jeg nu tilbage i København og klar på hverdagens udfordringer. Jeg har en masse på programmet i den kommende uge, men uden mad og drikke dur helten jo ikke, og med alle de aftaler er det en fordel at få lagt en plan for maddelen. Flere af retterne har jeg lavet mange gange, og er nogle jeg ved altid smager godt uden at kræve en masse arbejde i køkkenet.

Mandag: Pitabrød – Vi skal begge til holdtræning i aften og kommer sent hjem, så det skal være hurtigt og sundt

Tirsdag: Provence en papilotte

Onsdag: Lasagne med en masse grøntsager/rodfrugter

Torsdag: Rester

Fredag: Nigellas svinekoteletter med æble/sennepssauce (Fra Nigella Express) + saltkartofler

Lørdag: Står endnu hen i det uvisse

Søndag: Hellefisk med salat og ricottatærte

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

