NYT BAGELIV

20130220_084459

Da jeg kom hjem efter en hård træning i går, åbnede jeg postkassen og så at der lå det nye Boligliv, og ikke nok med det, så fulgte Bageliv også med. Det er måske lidt selvmodsigende at sidde og krydse kager af, som skal afprøves lige efter, at man har været nede og forsøgt at mindske synligheden af dem der tidligere er blevet bagt (og spist). :) Jeg har tidligere modtaget Bageliv med et andet blad (Alt for damerne?) og jeg synes at det er et rigtig godt magasin, som er sprængfyldt med opskrifter på lækre kager og brød. Så hvis du trænger til lidt inspiration på bagefronten, så kan jeg anbefale dig at købe Boligliv i denne måned.

20130220_084711Jeg begyndte især at savle over siderne med Lagkagehusets opskrifter, og særligt deres kanelstang, som jo ser alt for lækker ud! De havde også en opskrift på et speltbrød, som så meget fristende ud. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til NYT BAGELIV

  1. Camilla siger:

    Uh, det må jeg vist hellere på udkig efter :) Det ser vældig spændende ud!

  2. licake siger:

    Kan det købes samlet?

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

