EN ALTAN-PLAN

Ih hvor begynder det at krible i mine fingre for at komme i gang med at gøre altanen forårsklar! Jeg købte i går nogle perlehyacinter derud til, samt en masse minipåskeliljer til altankasserne, men da jeg skulle til at fjerne den jord der lå i altankassen, så var den helt frossen. Jeg ved ikke lige hvad jeg havde regnet med, men det satte lidt en dæmper på lysten til at sætte løg. Men i dag vil jeg prøve at hælde lidt varm vand over jorden, og så håbe på at det bliver lidt nemmere at grave i den. For det er altså rart med lidt farve og forårsfornemmelser i denne grå tid.

Nå, men jeg fik lyst til at lave lidt om på indretningen derude, og dette billede er indtil videre min inspiration.

altan.jpg

Sidste år kørte jeg en sort/pink stil med mit sorte cafésæt, samt pink hynder og lysestager, og en masse krydderurter i sorte krukker. (Se bare her og her) Men i år tror jeg at det skal være lidt mere afdæmpet, så jeg vil gerne have fat i et par sort/hvide puder og en plaid. Jeg har målt op derude, og fundet ud af at der er plads til en bænk i den ene ende af altanen. Det kunne være meget praktisk med lidt ekstra siddepladser, og så er den jo bare rigtig fin. Til sidst men ikke mindst, så vil jeg gerne have fat i en udendørs lyskæde, lanterner og et par fyrfadslyseholdere.

Lyskæde, puder, plaid, lanterne, lysholdere, træ og krukke fra Ikea. Bænk fra COOP og  et lignende cafésæt kan købes hos Idé Møbler (i sommersæsonen).

Dette indlæg blev udgivet i Bolig. Bogmærk permalinket.

5 svar til EN ALTAN-PLAN

  1. Mette siger:

    Hvor ser det bare rigtig fint ud min skønne, kram fra storesøster :-)

  2. Camilla siger:

    Sikke nogle skønne ting :) Jeg synes det var et fedt look du havde sidste år, men jeg er sikker på, at det også vil blive flot med sort/hvide puder osv.

    • Tusind tak Camilla :) Jeg var egentlig også meget glad for det, men jeg synes bare at det kunne være sjovt at prøve noget andet. Men de pink puder/lysestager er kommet op på loftet, så hvis det bliver for kedeligt med det sort/hvide, så kommer de helt sikkert ned igen! :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

