SENEST PÅ INSTAGRAM

Det er vist endnu en gang blevet tid til et tilbageblik på, hvad der er sket på instagram siden sidst. Jeg må indrømme at jeg har et meget mere afslappet forhold til, hvad jeg publicerer på instagram end på facebook, og ind i mellem så lægger jeg sikkert også nogle komplet ligegyldige billeder derind. :) Men som med alle sociale medier, så kræver det jo tilstedeværelse for at løbe rundt, og hvis alle kun var “lurkers”, altså dem der kun kigger med, men aldrig deltager aktivt, så ville instagram jo gå neden om og hjem inden dagen var omme. Så jeg kan kun opfordre alle til at bruge det aktivt, for det er jo super hyggeligt at se, hvad dem man følger går og laver… :)

PicMonkey Collage1PicMonkey CollageSiden sidst har jeg…

Lavet en lækker pavlova, hvor jeg bruge den der 19% cremefine piskefløde på toppen – den er ok, men er bedst med lidt vanillepulver i. Desuden bliver den lidt sjov på 2. dagen. Jeg har været ude og gå på Islandsbrygge, hvor der var en bro med en masse hængelåse – åh så romantisk! :) I weekenden bagte jeg knækbrød, blev færdig med min krimi og drak en masse kaffe. For et par weekender siden var jeg på La Glace og fik bl.a. disse macarons med hhv. solbær/lakrids og citron. Sidstnævnte var bedst.

Jeg har fået blomster af min kæreste, og han gav mig desuden også de to lip balms – den grønne har jeg i flere år haft et mindre afhængighedsforhold til, altså på den gode måde. :) Jeg byttede parfumer med min søster, og jeg fik denne fra Clean. Elsker deres parfumer, og denne er ingen undtagelse. Den dufter som nyvasket sengetøj – friskt og lækkert. Har også den der hedder Skin, som er lidt sødere i duften, men også rigtig god.

Forleden fik jeg lyst til chips med holiday dip, og det gjorde min kæreste åbenbart også, så vi kom begge hjem med et sæt. :P Til sidst men ikke mindst, så har jeg bagt kanel cookies med mandler og havregryn, som var lækre og seje. Mon det var på tide med en opskrift?

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

