MADPLAN UGE 6

Okay, indrømmet – det er en lidt forsinket madplan I nu får, men bedre sent end aldrig, right? Vi havde nemlig nogle rester som skulle spises, så det var først i går at jeg fik brug for en madplan til resten af ugen.

Onsdag: Ovnbagt laks med pestocrumble og dertil en lun kartoffelsalat

Torsdag: Kylling tikka masala

Fredag: Ud at spise

Lørdag: Rester fra torsdag

Søndag: Sesampaneret hellefisk med pastasalat

Jeg vil gerne spise lidt mere fisk, og særligt de fede fisk, for jeg er endnu ikke helt tryg ved at spise fiskeoliekapsler efter den sag, der var i tv for nogle måneder siden. I det hele taget vil jeg gerne indtage lidt mere af det gode umættede fedt, så jeg er også begyndt at bruge avocadoer samt hørfrøolie i min morgensmoothie, og jeg spiser dagligt mandler og valnødder (sidstnævnte indeholder faktisk også omega 3). Min hud bliver nemlig så tør om vinteren, så jeg forsøger at smøre den lidt indefra, og drikker de obligatoriske 1,5 l. vand dagligt. Det virker lidt helligt, men så længe det virker. :)

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

