BLUFFERS GUIDE TIL LÆKKERT HÅR

…er noget jeg kan bruge! Hver gang jeg skal til fest eller i byen, så står jeg altid foran spejlet og prøver forskellige frisurer af. Men af en eller anden grund, så ender det altid med at jeg ikke her helt tilfreds, og lige inden jeg skal ud af døren, så sætter jeg det som jeg plejer: Glattet hår med “dust it” i hovedbunden for fylde, og dernæst en masse saltvandsspray, så det ikke er for pænt.

Jeg foretrækker frisurer, der er hurtige at sætte og bliver siddende hele aftenen. I England har man udtrykket “effortlessly chic”, hvor man ligner en million, men uden at det ser ud som om man har prøvet for hårdt, og det er lige præcis det jeg gerne vil være! Lidt ligesom hende her:

blonde-updo-eyelashes

Jeg bruger meget youtube til at finde inspiration til makeup og hår, og hvad angår sidstnævnte, så er nedenstående piger nok dem jeg oftest tyer til, når jeg vil finde enkle og elegante frisurer, som ser effortlessly chic ud. Disse er nogle af mine yndlingsvideoer, og jeg håber at I kan finde lige så meget inspiration i disse videoer, som jeg har fundet. :)

Først de hurtige hverdags-frisurer:

Og frisurerne der kræver lidt ekstra tid, men som er super fine:

 

Dette indlæg blev udgivet i Skønhed. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

