GRATIS OPRETTELSE I FITNESS WORLD

gisele

Jeg så lige at man kan få gratis oprettelse i Fitness world i morgen, d. 28/1. Det gælder dog kun i følgende byer: Esbjerg, Ribe, Horsens, Søborg, Gentofte, Lyngby, Valby, Frederiksberg og i København. Det synes jeg faktisk er lidt underligt, for når det er en kæde, så burde tilbuddet gælde i alle centre. Lidt unfair, men er man heldig at bo i en af førnævnte byer, så sparer man altså 300 kr. i oprettelse, hvilket er en pæn sjat. :-) Opdatering: Jeg har lige tilmeldt mig over nettet, og jeg skulle blot vælge mit foretrukne fitnesscenter (som jo er i København) og så kunne jeg vælge enten at træne i februar til halv pris eller at spare oprettelsen. Så måske kan man bare vælge et center i f.eks. København når man bestiller, og så ændre det efterfølgende? Men det er måske lidt snyd… ;-)

Jeg havde egentlig fundet et fitnesscenter, som jeg ville have meldt mig ind i, men da jeg kom derned var det bare alt for lille! De havde f.eks. kun tre løbebånd og tre crosstrainers, og jeg gider ikke at stå i kø til en maskine når jeg skal træne. Men jeg så lige at fitness world har en svømmehal tilknyttet på Frederiksberg, som man kan bruge gratis, og derudover bor jeg mindre end 200 m. fra to forskellige fitness world-centre, så det kunne næsten ikke være nemmere.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

