HARD WORK AND NO PLAY

20130123_105830

Lige i øjeblikket er det ret kedeligt at være mig. Jeg skal nemlig til at starte på mit speciale, som i øvrigt virker som et lidt uoverskueligt projekt, og det indebærer mange timers læsning, for at komme frem til, hvad det helt præcis er at jeg vil skrive om. Så lige nu har jeg et tomt worddokument åbent, som venter på at jeg begynder at skrive de første sætninger, som med tiden skal blive til et helt speciale. Tænk at et tomt dokument kan være så frygtindgydende, overvældende og spændende på samme tid. De samme tre ord er også meget passende på den tid der kommer efter specialet, og det er måske netop derfor, at det er lidt med blandede følelser, at jeg skal til at skrive min sidste akademiske opgave. Nogensinde. Forhåbentlig. :-)

Men for at motivere mig selv lidt ekstra, har jeg været ude og shoppe kontorartikler (What a rush!) ;) Jeg fandt bl.a. den sorte notesbog i Tigeren, som er inddelt i fem sektioner, hvoraf de fire er med linjerede sider og den sidste er med tern. Den er altså ret smart, da den f.eks. kan bruges til flere fag. Så hvis du mangler en notesbog til semesterstart, så smut i Tigeren efter denne. :)

Men overskriften er ikke helt retvisende, for jeg bliver nødt til at tillade mig selv en smule “fritid” fra specialet, så jeg ikke kører død i det fra den første måned, og den fritid tilbringer jeg bl.a. med min nye ven, Netflix. Der er to serier der har fanget min interesse, så jeg tænker at jeg vil lave et lille indlæg om dem i morgen. Kan I have en god dag!

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

