MADPLAN UGE 4

De seneste uger har jeg ikke fulgt en madplan, og det har faktisk stresset mig en smule, at skulle finde på noget mad fra dag til dag. Det har også til tider betydet nemme løsninger, som ikke har været så interessante at blogge om (læs: Princip pizza og nemme wok retter) og kendte/simple retter som heller ikke er så interessante at blogge om (læs: Grydestegt kylling med brun sauce, kartofler og surt, samt frikadeller med kartofler og salat)

Men nu har jeg rent faktisk fået lavet en madplan for den kommende uge, så tænkte at jeg lige vil dele den med jer.

Mandag: Pasta med kødsovs surprise (masser af grøntsager, svampe, oksekød, bønner og tomatsauce) Der plejer at være til 3-4 dage, så noget bliver frosset ned.

Tirsdag: Rester fra mandag

Onsdag: Laks med krydderurtedip + spinattærte

Torsdag: Marokansk kylling med cous cous og salat

Fredag: Rester fra torsdag

Lørdag: Besøge venner

Søndag: En portion af kødsaucen fra fryseren tilsat røget paprika, spidskommen og chili = chili con carne med brune ris og cremefraiche.

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

