IKEA DATE

Det er efterhånden sjældent at jeg kommer i Ikea, men efter at min søster er kommet tilbage til byen har vi besluttet os for at tage derud – uden mænd. Så er der fred og ro til at se alle udstillingerne og kigge på nips, blomster og tingeltangel uden at der skal være en fornuftig-Per til at minde en om, at man ikke har brug for det. :)

ikea.jpg

Der er ikke nogen af tingene jeg direkte står og mangler, men jeg kunne godt bruge lidt til at peppe soveværelset op. Det skal bordlampen, vasen og træet i potten bruges til. Lyskæden er til udendørs brug, og jeg har tænkt mig at den skal ud på altanen, hvor den kan skabe lidt hygge i vintermørket såvel som på en lun sommeraften. Kaffe-sættet er dejligt kompakt, og det kan også hurtigt komme i opvaskeren efter brug. Den hvide dug kan man altid bruge, og de blå glas med små luftbobler minder mig om dem de har på Can Blau som jeg forgæves har ledt efter, så måske ryger de også med hjem.

Dug kr. 119, Lyskæde kr. 149, Bordlampe kr. 79, Glas kr. 9 kr. pr. stk., Kaffesæt kr. 69, Vase kr. 99, Træ kr. 199 og krukke kr. 79. Alt sammen fra Ikea.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

