LIDT NYT TIL KLÆDESKABET

PicMonkey Collage

Jeg har lige klikket nogle ting hjem fra H&M’s webshop. Ups! :-P

Da jeg kiggede i min “kurv” så jeg, at jeg stort set kun har købt basiskøb og ingen farver..! Jeg tror snart at jeg må ud af den comfort zone, for det kan også blive lidt for kedeligt. Men til gengæld kan jeg også se, at det er den slags tøj jeg bruger mest, så i teorien er det bedre end et par virkelig cool ferskenfarvede leopardplettede jeans, som aldrig bliver brugt. Og så har man også en undskyldning for at købe lækre lædertasker, bælter, smykker og sko, der kan løfte det ellers lidt for Karen-kedelig-tøj en smule. ;-)

Jeg brugte forresten rabatkoden 0285, som giver 10% på alle varer. Du kan se flere koder her.

Hvad angår mit badedragtsdilemma, så er det ikke slut endnu. Jeg har været i fem(!) forskellige sportsbutikker, og udvalget af pæne badedragter er foruroligende lille. Nærmere bestemt ikke eksisterende. På badedragtsområdet er jeg sjovt nok ikke en Karen-kedelig, men det er ligesom også svært at løfte en badedragt vha. accessories. Badehætter, svømmebriller og svømmefødder kan bare ikke gøres flotte. ;)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

