SENEST PÅ INSTAGRAM

Lige nu sidder jeg og drikker en dejlig kop kaffe og spiser en kanelsnurrer fra Meyers Bageri i Store Kongensgade. Jeg er nemlig lige kommet hjem fra lægen, hvor jeg fik fjernet en plet i hovedbunden, som har irriteret mig hver gang jeg har redt hår. Jeg hader at blive bedøvet og ikke mindst syet, og særligt i dagene efter fordi man er så bange for at gøre noget, der kan få såret til at gå op. Så derfor trængte jeg til lidt selvforkælelse, og disse snurrer er det bedste plaster på såret jeg kunne finde. :-)

Jeg tænkte at det var blevet tid til at tage et lille kig på, hvad der er sket på Instagram siden sidst, og her er et lille udpluk:

instaSiden sidst har jeg fået et julehjerte af min søde kæreste, jeg har været doven og valgt Hr. Jensen igen, i stedet for den hjemmelavede adventskrans, jeg har hørt Mads og monopolet i fem timer i træk på en bustur – thank God for podcasts! Jeg har grint af min kæreste der altid stabler mine mønter, så de ligger pænt. I juledagene var jeg i Frederikshavn og gik forbi Bangsbo museum, og spiste frokost på Møllehuset med udsigt til vandløbet. I weekenden drak jeg “Mormor te” og spiste yndlingschokoladen fra Lindt, og i dag har jeg altså fået ovenstående smækre lækre kanelsnurre. Håber ikke at disse Instagram indlæg er for kedelige. Jeg kan selv godt lide når andre bloggere laver dem, for man får ofte set en lidt anden del af deres hverdag. I kan se mere hvis I søger på “loquaciouslily” på Instagram.

Jeg beklager at jeg ikke har blogget så meget på det seneste. Fraværet skyldes at jeg har haft så meget at se til, og bloggen begyndte at stresse mig lidt. Så besluttede mig for at det var tid til en lille blogpause. Jeg har dog tjekket den dagligt for kommentarer, og vil forsøge at blogge lidt oftere i den kommende tid.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

