HVAD JEG FIK FOR MINE GULDMÆRKER

IMG_1269

De fleste af jer har sikkert bemærket den guldmærkekampagne der finder sted i øjeblikket i bl.a. Føtex, hvor man kan købe billige Zwilling produkter. Jeg handler åbenbart mere i Føtex end jeg troede, for jeg har allerede udfyldt mere end fire hæfter á 40 mærker(!) Og nu har jeg altså købt noget for dem. Nemlig to skærebrætter i bambus, som jeg synes er ret fine. Dertil er det kun et plus at de er lavet af et bæredygtigt materiale. Egentlig samler vi på global knive, og har også dem vi skal bruge, men jeg kunne ikke lade være med at købe denne santuko kniv, som er super skarp og rigtig god til de lidt grovere ting der skal skæres.

Så alt i alt er jeg glad for mine køb, og overvejer også om jeg skal købe saksen. Men det er nok mest for at få brugt de sidste mærker på et eller andet. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til HVAD JEG FIK FOR MINE GULDMÆRKER

  1. ordinarypeeps siger:

    Det er en super god kniv! Vi har hele serien og er så glade for dem. Må hellere handle noget mere i Føtex så vi kan få flere ;-)

    • Ja, jeg er også meget imponeret over kvaliteten. Min hånd kom til at strejfe spidsen af den, da den lå på skærebrættet, og den lavede et rent snit ind i hånden, av! Så man må sige at den er slebet godt :)
      Og ja, man skal aldrig gå ned på gode knive i sit køkken! :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

