1. JANUAR – AV MIT HOVED!

oh-man-im-so-hung-over

Pyh hvor er jeg ramt af tømmermænd i dag, men jeg er heldigvis forberedt på situationen med chips og cocio. :) Jeg havde en rigtig god aften i går, hvor der blev festet til den helt store guldmedalje, og da jeg lagde hovedet på puden kl. 05.30, sov jeg som en sten indtil middagstid. Desværre er jeg nødt til at skrive lidt på opgaven i dag, hvis jeg skal være sikker på at få den færdig til tiden, men der bliver nok ikke udtænkt de store og banebrydende idéer i dag. Senere står den formentlig på take away, for jeg craver kold cola og pizza med masser af ost og tomme kalorier – så bliver det ikke bedre!

Håber at I alle kom godt ind i det nye år! :-)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til 1. JANUAR – AV MIT HOVED!

  1. Anne (A+K) siger:

    Pizza er obligatorisk 1. januars-mad B-) Håber du fik tømmermændende kurreret!

    – Anne

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

