NYTÅRSFORBEREDELSER

Midt i alle nytårsplanlægningerne er jeg gået hen og blevet syg. Øv øv! Har haft en migrænelignende hovedpine og kvalme, men jeg håber på at det bliver bedre i løbet af dagen, for jeg vil altså have lov til at spise og drikke så meget som muligt i aften. :)

Jeg har lige lavet nogle sojamandler til i aften under nytårstalen, og saltmandlerne er i ovnen, så jeg håber at de bliver gode. For nogle uger siden købte jeg en knælang kjole på Trendsales der kostede mig 75 kr. inkl. porto! Den er virkelig fin og har et lidt anderledes snit, så det synes jeg var lidt af et kup. Her er lidt billeder af kjolen, mandlerne og en  jomfruhummerbisque in the making.

nytår

Jeg skal jo være Bond babe i aften, og sørme om der ikke har været en sød dame der har lavet en video med lige præcis den bond babe jeg skal være. Makeuppen er ganske simpel og jeg kunne godt finde på at bruge den på andre festlige aftener. Du kan se den her:

Jeg spurgte forresten Henrik om hvor meget fyrværkeri han havde købt og han svarede “Ikke så meget… Kun for 1600 kr.(!!!)” Det skal nok blive en festlig aften!

Og til sidst, men ikke mindst: Godt nytår til jer alle! Håber at I får en dejlig aften, og at I fortsat vil læse med i 2013. :)

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

