BEGAVET

Efter en dejlig juleferie er jeg tilbage ved tasterne. I de seneste dage er der blevet spist, hygget og spist lidt mere. :) Jeg har været så heldig at få mange af de gaver jeg har ønsket mig, så jeg kan bestemt ikke klage. Synes dog ofte at det er i disse dage efter julen, at det først begynder at gå op for en, hvad man har lavet og fået i julen. Det kan nemlig til tider være lidt intenst i julen med alle de aftaler og traditioner der skal passes, og man har brug for at få det hele lidt på afstand for at forstå hvad der er sket. Lidt ligesom en god ferie, hvor man har lavet og set en hel masse. Nå, men som I kan se har jeg ikke fået så mange køkkenting som jeg plejer, hvilket passer mig fint, da jeg alligevel allerede har så meget. :)

julegaverMen i år fik jeg:

  • Hårbørste og kamme fra Mason Pearson – børsten er SÅ fantastisk!
  • Duftpinde med lavendel
  • Sengetæppe fra Hay
  • 2 x bluser fra Vila – den sorte er p.t. i vaskemaskinen
  • Øreringe med stjerner fra Pieces
  • 2 x te
  • Fyldte chokolader
  • Bogen “Kender du typen” (x 2)
  • Lilla Omaggio krus (Skal dog byttes til modellen Mano, og skal bruges som tandkrus)
  • 3 små skåle
  • Stegetermometer

Derudover fik jeg et 6 måneders abonnement på Boligliv og nogle penge.

Håber at I alle er kommet godt igennem julen, og er klar til at hoppe ind i det nye år om et par dage. Om lidt skal jeg have handlet lidt ind til nytårsaften, hvor vi har fået opgaven at lave forret samt kartofler til hovedretten. Vi vil derfor lave en hummerbisque med kammusling, og til hovedretten vil jeg lave pommes anna. Håber at det bliver godt. :)

 

Dette indlæg blev udgivet i Ønsketing. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

