JULEHYGGE

Jeg får p.t. serveret mere mad end jeg får spist, men sådan er det jo i julen. Min kærestes moster er væk i julen, så vi har passet hendes søde hund, Bella. Det har betydet nogle lange gåture og i dag gik vi ned på stranden. Den var fyldt med hule pindsvineæg, som var skyllet op. Jeg har aldrig set det før, så det var ret sjovt. Se selv

image

image

I aften tager vi ned til min familie, hvor den står på endnu mere julehygge. :-)
I får også et billede af søde Bella.

image

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

