MADPLAN UGE 51

Jeg kan næsten ikke tro at vi allerede er i uge 51! Jeg synes lige at jeg har lavet en madplan for uge 45. Ak ja, tiden er en faktor der altid kommer bag på mig. :) Vi tager allerede nordpå på fredag aften, så det er en kort madplan for denne uge. Jeg har bevidst valgt at undlade for meget julemad, for det bliver formentlig et sandt overflod af den slags i næste uge.

  • Mandag: Pasta med kødsovs surprise (eller tøm-køleskabet-kødsovs)
  • Tirsdag: Laks med grønkål og krydret flødesauce, set her.
  • Onsdag: Kylling tikka masala med ris og en lille salat
  • Torsdag: Rester fra onsdag
  • Fredag: Svinekoteletter med krydret couscous og krydderurtedressing

Sådan ser planen ud for denne uge. Det er allesammen nogle rimelig overskuelige retter, så i dag skal jeg handle ind til resten af ugen. Lige nu dufter hele lejligheden af det lakridsbrød jeg lige har taget ud af ovnen. Men mere om det i den nærmeste fremtid.

I går morges var jeg på tilbudsjagt i Fields, hvor jeg stod i kø med en masse andre inden åbningstid. Jeg hader virkelig den slags, men jeg fik heldigvis det jeg kom efter, nemlig en gave til min mor. Bagefter smuttede jeg i Starbucks og fik min allerførste kaffe derfra. Mmmm, det gjorde underværker på en mandag morgen, hvor adrenalinet var højt efter jagtens strabadser. Og én ting lærte jeg af tilbudsjagten. Man må aldrig vise nåde når det kommer til køtilbud. ;-)

Dette indlæg blev udgivet i Madplan. Bogmærk permalinket.

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

