KAN DU GÆTTE HVAD DET ER?

Da jeg vågnede i morges og så ud af mit vindue, stod der denne snemand nede i haven og kiggede op på mig.

20121211_092124

 

Og efterhånden som jeg kiggede mere og mere tilbage blev jeg i tvivl om, hvad det egentlig skulle forestille. Er det mavemuskler den har fået? Sidder den på hug? Har den bryster? Hvor er dens andet øje? Og er det en kappe den har på ryggen?

Mit umiddelbare bud må være, at det er en enøjet supermand med bryster, som er delvist armamputeret og som sidder i skovskiderstilling. De laver altså nogle mærkelige snemand her i København…

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsting. Bogmærk permalinket.

2 svar til KAN DU GÆTTE HVAD DET ER?

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

