JULEN ER REDDET!

20121130_091123.jpg

Okay, det er måske lige at tage munden for fuld. Men den er ihvertfald blevet en smule bedre. :) Jeg har flere gange hørt godt om de lækre Selleberg kirsebærprodukter, bl.a. her, her og her, og derfor slog jeg til, da jeg så kirsebærsaucen i Magasins Mad & Vin med 20 % rabat. Så disse basser skal medbringes til det nordjyske og indtages juleaften. Mmmm hvor jeg glæder mig til at smage dem!

Dette indlæg blev udgivet i Desserter og kager. Bogmærk permalinket.

2 svar til JULEN ER REDDET!

  1. Camilla siger:

    Uh, du kan godt glæde dig! De er bare SÅ skønne :)

    • Det gør jeg virkelig også Camilla! Skal holde jul ved mine svigerforældre i år og de får normalt amarena kirsebær, men jeg fik dem altså overtalt til at prøve disse, så håber bare at de falder i god jord! :)

Tak for dit besøg. Jeg bliver så glad når du lægger en kommentar.

